Przejdź do menu Przejdź do treści

Informacja na temat stypendiów Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2020/2021

Od 1 października zostanie uruchomiony nabór wniosków o przyznanie stypendium ministra za znaczące osiągnięcia dla studentów na rok akademicki 2020/2021.

Nabór wniosków będzie prowadzony za pośrednictwem Zintegrowanego Systemu Usług dla Nauki Obsługa Strumieni Finansowania. W celu zarejestrowania wniosku konieczne jest posiadanie konta w system ZSUN/OSF. Konto dla studenta, który chce złożyć wniosek, zakłada pracownik Biura Spraw Studenckich. Tylko wnioski złożone przez system będą rozpoznawane przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Wypełnienie wniosku nie jest równoznaczne z jego złożeniem. Wnioski składa wyłącznie rektor uczelni lub osoba przez niego upoważniona. Prosimy zatem, żeby zainteresowane osoby zarejestrowały kompletny wniosek do dnia 16 października 2020 r., co zagwarantuje, że wszystkie wypełnione wnioski zostaną wzięte pod uwagę podczas procesu ich składania przez JM Rektora.

Podczas wypełniania wniosków konieczne będzie złożenie oświadczenia studenta, a w niektórych przypadkach również oświadczenie studenta o procentowym wkładzie autorskim w monografię naukową, rozdział w monografii naukowej albo artykuł naukowy.

Przed przystąpieniem do wypełnienia wniosku zalecamy zapoznanie się z materiałami przygotowanymi przez MNISW:

Osoby zainteresowane złożeniem wniosku o przyznanie stypendium ministra są proszone o kontakt z Biurem Spraw Studenckich, e-mail: stypendia@up.krakow.pl

Wniosek studenta powinien być pozytywnie zaopiniowany na odrębnym piśmie przez Dyrektora lub Z-cę Dyrektora Instytutu. Zeskanowaną do pdf. pisemną opinię dyrekcji instytutu, student powinien przesłać na skrzynkę mailową Biura Spraw Studenckich: stypendia@up.krakow.pl w terminie do 16 października 2020 r.

UWAGA: Prosimy nie mylić stypendium ministra ze stypendium rektora. To dwa zupełnie inne rodzaje stypendiów.